Ismét idetévedtem

Hozzászólás

2014. december 21. Szerző: paparigo

Bizonyára öregszem, mert gyakran elfelejtem mikor, hol és miben regisztráltam, hova írogattam mindenféle giz-gazokat. Hirtelen támadt gondolattól vezérelve jutott eszembe a WordPress mint a windowlive egykori utódja. Nem volt nehéz belépbem újra, és most vakaródzhatom, mit kezdek vele ismételten, most hogy újra megtaláltam egykoron elhagyott, elvesztett blogmaszatomat.

Mostanság (2007 óta) a fotózás a fő bolondériám. Nem mintha, nagyon értenék hozzá, de ennyi idő után már ráérzek a dolgokra, meg aztán ragad is rám valami a koszon kívül.

Ezen még gondolkodnom kell tényleg, lesz e ehhez időm és energiám, hogy folytatván régi írogatásaimat, lesz belőlem itt még  “énekes koldús?”.

Azt sem tudom egykori WL-os ismerőseim közül űzi e itt még valaki az ipart? Ha igen, hol vannak, akarnak e még egy régi szédült ismerősükkel újból akármit is kezdeni?

Erre alszom még egyet!

Üdv:paparigo

IMG_2463 szűrnya-szárnya a madárnak IMG_2540 ugrásra készen

Vélemény, hozzászólás?

